tiistai 22. maaliskuuta 2022

Tiedätkö tai tunnetko yhtään väsynyttä ihmistä ympärilläsi?

Tiedätkö tai tunnetko yhtään väsynyttä ihmistä ympärilläsi? 

Tiedän ja tunnen! Heitä on todella paljon! Oletko yksi väsyneistä?

Vuosi sitten olin itse tosi heikossa voinnissa. Väsymyksen vuoksi elämä ympäriltä oli kaventunut. Jäljelle jäi arjen pakolliset askareet joista oli pakko selviytyä jotenkin.

Unelma aktiivisesta arjesta vapaa-ajalla ajautui yhä kauemmas. Siinä minä sohvalla makasin ja odotin, koska on voimat palanneet. 

(Postaus sisältää *mainoslinkin)

Voit ehkä kuvitella kuinka viikosta toiseen odottelu söi mieltä. Turhautuneena, ajatukset huolta ja taakkaa täynnä. Kotiin kasaantuu epäjärjestys joka puolelle eikä mikään pysy hallinnassa. 

Tätäkö mulle elämä tarjoaa. Tätäkö minun loppuelämä tulee olemaan. Rajoittunutta omien voimavarojen vaatimaa levähtelyä?

Ei, tämä ei todellakaan ollut lähelläkään sellaista elämää mistä olen haaveillut. *Tahdon elämältä paljon enemmän! Energiaa! Mun haaveessa on aina ollut pitää kiinni iloisista, energisistä ja positiivisista ihmisistä.

Viettää aikaa ystävien kanssa. Onneksi mun ympärillä oli jo valmiiksi nämä ihmiset. Mun tehtävä oli selkeesti pitää heihin yhteyttä enemmän! 

Vähäisillä voimavaroilla se ei ollut helppoa, mutta kun kuuntelet tällaisia ihmisiä, väkisinkin mieli alkaa kirkastua ja sä haluat pitää yhteyttä heihin. 

*Flow on mulle erittäin suuri syy lähteä liikkeelle!

Flow tuli mun elämään tarkoituksesta. Siihen uskon vahvasti. 
Flow on mulle erittäin suuri syy lähteä liikkeelle.

Flown ansiosta olen saanut tukea omaan  jaksamiseen tosi paljon! 
Lisäksi Flow on tuonu mun elämään samanhenkisiä ihmisiä. 

Vähänkään kun meinaan jumiutua neljän seinän sisälle useammaksi päiväksi, nappaan paketin mukaan ja lähden liikkeelle. 
Flow mukana on erittäin helppo jutella tuntemattomille ja kertoo omasta kokemuksestani. 

Väsyneellä on kaksi vaihtoehtoa

Aiotko sä muuttaa joitain asioita, ajatuksia ja asennetta ja nousta siitä takasi elämään kiinni? Vai aiotko makoilla siinä samassa tilanteessa vielä vuoden päästä? Tai kahen vuojen päästä?

Ennen kuin kiihdyt, tiedän että pintaan nousee tunteita. Ei se vain ole niin yksin kertaista! 
Niin minullakin nousi ja niin kauan kunnes kysymykset eivät tulleet ulkoa päin!

Kunnes opin kysymään tämän itse itseltäni, päätös tuli vahvaksi; aion nousta takasi elämään kiinni! En todellakaan aio maata täällä yhtään enempää kuin on pakko! 

Ei mulla ollut mitään hajua päätöksen teon jälkeen siitä että miten minä sen teen. Joka päivä minä itselleni kuitenkin lupasin etten aio maata samassa tilanteessa vuojen päästä! Nousen täältä vielä, niin olen päättänyt! 

Pieni lapsi opettelee kävelemään, kaatuu ja nousee yhä uudestaan ja uudestaan. Eihän jää sinne iäksi ihmettelemään että ku ei onnistu vaan jatkaa yrittämästä niin kauan että oppii kävelemään. 

Sinnikkyys palkitaan. Opettelen, niin kauan että pääsen takasi elämään kiinni. Ei se helppoa ole, enkä ole vielä perillä mutta en todellakaan aio antaa periksi! 


Kiitos kun jaat tätä postausta, se kantaa minuakin askeleen lähemmäs kohti unelmiani ❤️
 

*mainoslinkin klikkaaminen ei aiheuta sinulle kuluja eikä minulle tuloja, joten voit rauhassa tutustua sisältöön. Mikäli päädyt linkin kautta ostamaan, saatan saada siitä komission*


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti