keskiviikko 6. maaliskuuta 2019

Onnistumisen ilo!

Tänään halusin tulla kertomaan sulle onnistumisen ilosta!

Oletko saanut onnistumisen tunteesta kiinni minä pystyn, minä osaan? Minusta on johonkin. Mille se tuntui?

Se että huomaat osaavasi uuden asian, joka tuottaa haluttua tulosta eteenpäin, mille se sinusta tuntuu?

Meinasin ärsyyntyä kun heräsin viestinmerkkiääneen. Kukahan tiesi minun olevan nukkumassa. Puoli heränneenä avasin viestin.

Koin tunteen todella voimakkaana. Pomppasin ylös päikkäreiltä salamana, mitä en yleensä tee.

Kerroin mitä olin saanut aikaan sillä välin kuin nukuin. Se ilo nosti selän suoraksi ja leuan pystyyn.

Sain viestin että olin saanut nsimmäisen komission affiliate-markkinoinnista!
Siis nukkuessa tienasin rahaa 😀

Onnistuminen tuntui käsivarsissa asti ryhdin kohentumisena.
Ihan kuin olisin saanut voimia.

En muistanut tarkistaa mille silmäni näyttivät mutta tuntui sille kuin nekin loistivat koko loppu päivän.

Sain tästä itse tunteesta sekä onnistumisesta uutta energiaa ja haluan oppia lisää jotta voin toistaa tunteen.

Toivon etten innostu ihan liikaa jotta pysyy maltti mukana.

Tiedätkö, on ensimmäinen kerta elämässäni kun koen onnistumisessani iloa!

Tähän astisessa elämässä olen toki onnistunut mutta se on tuntunut "ei miltään" eli kunhan nyt suoritin ja mitätöin kykyjäni.

Niinhän kaikki minun tekemisiäni arvostelivat. Pitivät huonompana kuin muut.

Niin itsekin uskoin, ettei minusta ole juuri mihinkään. Enhän minä nyt voi osata mitään. Saati saavuttaa tekemisilläni mitään.

Uskot olevasi tuomittu epäonnistumaan, ikään kuin sinulta puuttuisi jotain olennaisia taitoja tai kykyjä.

Olet saattanut oppia välttelemään haasteita tai vaikeita tehtäviä epäonnistumisen pelossa.

Saatat uskoa että et osaa tai et kykene tekemään jotain, ja siksi viivyttelet, etkä ole halukas yrittämään tosissasi.

Saatat verrata itseäsi muihin ja pitää itseäsi epäonnistuneena, huonompana tai lahjattomampana kuin toiset.

Ajattelet että toiset ovat menestyneet paremmin, etkä anna arvoa omille saavutuksillesi - aina löytyy joku joka on menestynyt tai pärjännyt paremmin.

Epäonnistumien näyttäytyy varsinkin työelämässä. Saatat vältellä uralla etenemistä, haasteiden ottamista, ylennyksiä, työhön sitoutumista tai aloitteellisuutta.

Saatat yrittää kompensoida epäonnistumisen tunnetta vaatimalla itseltäsi hyviä suorituksia ja virheettömyyttä ja täydellisyyttä.

Ajan myötä usko omaan itseen heikkenee ja epäonnistumisen tunnelukko voimistuu jokaisen epäonnistumiseksi koetun tilanteen myötä.

Näin eräs tunne lukko testi antoi minulle tälläisen vastauksen.

Aivan suora todellinen vastaus.

Nyt olen päättänyt päästää siitä irti. Päättänyt uskoa itseeni.

Päättänyt että ihan yhtä lailla myös minulla on mahdollisuus ja oikeus onnistua. Ennen kaikkea iloita siitä❤️

Näin säästin 800€ kuukaudessq

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti