maanantai 11. helmikuuta 2019

Huippu päivä

Tänään on aivan huippu päivä!

Matka kassa on avattu! Wuhuu!
Varasin käteistä ruokakauppaan mukaan 40e (yleensä maksan kortilla)

Seurasin ostokset puutelistan mukaan, ja pysyin listassa. En nyt niinkään katsonut olisiko ollut tarjouksessa ja näin saanut edullisemmin. Ostin mitä kotoa puuttui.

Kassalla yllätyin, 19,90e.
Meillä jäi siis 20,10e varatusta rahasta, joten aivan loistava hetki avata matkakassa!

Myyntiin on löytynyt lapsilla

Pari lautapeliä
Toppatakki
Talvikengät
Luistimet

Itseltä

Hoitopöytä
Valokuvakehys
Puutarhatonttu
Kynttiläkoriste

Katsotaan viikon päästä kertynyt saldo 😊

Olen jättänyt ostamatta ainakin yli vuoden päivät itselle mitään uutta vaatetta tai kenkää.

Tänään huomasin ikkuna shoppaillessa että alet on menossa. Halusin poiketa liikkeeseen missä en ole koskaan käynyt. Ajattelin ääneen oisko lapselleni kengät edullisesti.

Pahus, mä ihastuin nahka kenkiin jotka kuin odotti mua hyllyllä, - 50%
Ihanan lämpimän tuntoiset just mulle sopivat.

Otin kengät kainaloon ja kiersin hyllyjä.
En jaksanut keskittyä kattoon mitään sillä mä punnitsin.

Onko nämä semmoset mitä tarvin?
Kauhea puntarointi säästänkö vai ostanko.

Tulin tulokseen että ostan, a, mullei oo sellasia talvikenkiä, b, mun jalat ei kasva joten tässä on kenkää vuosiksi, niin harvoin löytyy omannäköistä saatikka jalkaan sopivaa mallia.

Nyt mä ihailen ostostani ja koen että olen ansainnut ne ❤️

Vähän emmin podenko huonoa omaatuntoa että olisin voinut laittaa kenkärahan matkakassaan, mutta en potenut, raha oli kuitenkin omasta käyttö säästöstä.

Oma käyttösäästö
Oma varapuskurisäästö
Lasten käyttösäästö
Lasten käyttösäästö
Matka kassa säästö =20,10e
Lasten käyttö matka kassa

Siinä on säästöä kerrassaan, kun tulot ja menot on yhtä suuret, on lähes mahdoton keskittyä joka säästöön, matkakassa on nyt ykkös tavoite, aikaa huhtikuun loppuun.

Lisäksi tajusin nyt että olen saanut viettää neljä kokonaista päivää ilman stressiä, väsymystä ja ei yhtäkään paniikki tuntemusta!

On todella harvinaista! Ja sydämestäni nautin tästä onnistumisen ilosta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti